9 Haziran 2012 Cumartesi

Ian Somerhalder Bilinmeyenleri

Vampir Günlükleri’ni (The Vampire Diaries) bilmeyen yoktur herhalde! İşte dizinin en yakışıklı, en karizmatik, en seksi oyuncusu Ian Somerhalder’ın bilinmeyenleri;

* -Annesi onu doğuya özgü tıbbî ve organik gıdalarla besleyerek büyütmüştür.

*Kedisi hakkında " Onu Lost'un setinde buldum ve çok sevdim." demiştir.

*Bir söyleşisinde Ian, "Fast-Food yiyemem. On yıldır McDonald's dan alışveriş yapmadım.Her gün balık yiyorum." diye açıklama yapmıştır.

*Somerhalder on yaşındayken annesinin desteğiyle modelliğe başlamış ve aralarında Gucci'nin de bulunduğu birkaç ünlü markanın modelliğini yapmıştır...

*Eğer oyuncu olmasaydı deniz biyoloğu , yazar ya da reklamcı olabilirmiş.

*Soyadı olan "Somerhalder" onun üvey büyük-büyükbabasına aittir. Onun biyolojik büyük-büyükbabası zengin bir İngiliz beyefendisidir ve hamile bıraktığı metresini zorla evlendirdiği kaçak göçmenden doğan çocuğuna Somerhalder soyadını vermiştir. Gerçek büyük büyükbabasının soyadı Hull'dur.

*Liseden mezun olmamıştır.

*2005 yılında kas yapmaya başladı ve vücuduna 20/30 kilo kadar kas ekledi.

*Favori filmi The Graduate.

*İlk öpücüğünü beşinci sınıfta almış.

*Favori rengi turkuaz.

*Favori parfümü Dolce & Gabanna.

*Dalış, kar kayağı, binicilik sporlarıyla ilgilenmektedir. Okul yıllarında futbol ve basketbol oynamıştır.

*Üst üste dinlediği şarkı;"Radiohead'den Karma Police. O şarkının adının bir zamanlar yaşadığım apartmanla bir bağlantısı var. Benim için kişisel bir şarkı." 

*Her şeyden kaçsa , gideceği yer;"Her şeyden kaçsam gideceğim yer , dünyanın en ıssız adası olurdu muhtemelen. Yanımda yalnızca kız arkadaşım, kitaplarım olurdu ve bütün gün plajda uzanırdım ya da balık tutardım."

*33 yaşındaki yakışıklı oyuncu, ‘The Ian Somerhalder Foundation’ adında bir vakıf kurup, tüm dünyadaki genç jenerasyonun eğitimlerine yardımcı olmayı planlıyor. Ian konuyla ilgili olarak, ‘Bu jenerasyonun sorumluluğu var. Hem kendi, hem de çevrelerinin geleceğini değiştirebilecek güçteler. Onlara yardım etmek gerekiyor.’ şeklinde konuştu.

*Efsane dizi ‘’Lost’’ için seçilen ilk oyuncu.

*’’Lost’’ ‘un ardından ‘’The Vampire Diaries’’ için tam 5 yıl beklemiş.

*Calvin Klein , Dolce & Gabanna , Guess , Master Card , Target Stores , Irish Spring ve Levi’s Jeans’in reklamlarında yer aldı.

*Kardeşleriyle birlikte Idaho’da pizzacı dükkanı var. (Robert isminde bir erkek kardeşi ve Robyn isminde bir kız kardeşi ver.)

*Hobileri:Yoga,ailesiyle vakit geçirmek,beyzbol,at binmek,futbol ve bisiklete binmek.

*Yay burcudur.

*1.77 cm boyunda.

*Fransız,İrlandalı,Amerikalı,İngiliz bir melezdir.

Hiç yorum yok: